• 21-03-2026, 13:42:44
    #1
    Selamun aleyküm aracımın üstünde 2 tane radar cezası var ödemeden muayeneye giremiyor muyum ?
  • 21-03-2026, 13:46:03
    #2
    💚 R10.NET 💚
    Ödemeniz gerekiyor. Cazalı araç muayeneye alınmıyor diye biliyorum.
  • 21-03-2026, 13:46:44
    #3
    Deephunter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeniz gerekiyor. Cazalı araç muayeneye alınmıyor diye biliyorum.
    Teşekkürler sadece satışta bu engel var sanıyordum ama muayenede de olması çok saçma olmuş
  • 21-03-2026, 13:49:18
    #4
    💚 R10.NET 💚
    Rica ederim hocam.
    İstasyonda işlem başlatmaları için;
    Trafik Cezaları, Motorlu Taşıtlar Vergisi ve Otoyol/Köprü Geçiş Ücretlerine de bakılıyor.
    Trafik sigortası ve Egzoz ölçüm ilk bakılanlar
  • 21-03-2026, 16:07:46
    #5
    Randevu alamazsın ki
  • 21-03-2026, 16:20:13
    #6
    vergi borcunu ödemeden zaten randevu sistemiilerlemez ve randevu vermez online gib ten kredi kartıyla ödeme yapabilir ve alabilirsiniz