• 15-03-2026, 23:13:25
    #1
    merhabalar arkadaşlar geçen gün 1.5k kadar bi ücret alındı araştırdım iadesi alınabiliyormuş 7 gün içerisinde ama siteden bir türlü u butona ulaşamadım iade talebi için bilen birisi lütfen yardım edebilir mi
  • 15-03-2026, 23:16:28
    #3
    Desteğe yazdınız mı hocam? Bankanızdan harcama itirazı da oluşturabilirsiniz bir kaç haftada iade gerçekleşir.
  • 15-03-2026, 23:18:37
    #4
    Teşekkürler hocam ama burada ileri tıklıyorum 2. seçeneğe geçiyor bir türlü gerekli talepte bulunamıyorum :/
  • 15-03-2026, 23:19:06
    #5
    Bir yerde ticket atma vardı. Ordan yazın.
    Yerini chatgpt söyleyin yazacaktır. Hangi bölümün altında olduğu.
    https://chatgpt.com/s/t_69b7148afb3c...e21f6ecc16110f

    Ben kasım ayindan kasıma %70 indirimli alıyorum yillik. Black friday da. Yoksa Tradingview çok pahalı. İndirim olmasa buyuk ihtimalle almazdım.
  • 15-03-2026, 23:19:27
    #6
    certek44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam ama burada ileri tıklıyorum 2. seçeneğe geçiyor bir türlü gerekli talepte bulunamıyorum :/
    appstore ya da playstore dan mı çekti hocam parayı
  • 15-03-2026, 23:21:49
    #7
    softmush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    appstore ya da playstore dan mı çekti hocam parayı
    bankadan çekti hocam kredi kartından
  • 15-03-2026, 23:25:40
    #8
    certek44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bankadan çekti hocam kredi kartından
    öyleyse mail gönderin aynı zamanda ticket oluşturma butonu varsa ona da tıklayabilirsiniz. banka büyük ihtimalle iade vermez tradingview e ulaşmanız gerekiyor