Selamlar.
2014'den beri kullandığımız ipade baglı Apple hesabına giriş yapamıyorum. Cihazda açık ama browser üzerinden girmek istediğimde gizli soru ve ödeme kart bilgisini istiyor, soruları hatırlamıyorum kart numarası ise yıllar öncesi o da yok.
Yeni bir hesap açtım, doğrulama maili geliyor ama yüklenme sayfasından sürekli giriş sayfasına atıyor. Farklı bir iPhone 16'dan giriş yaptım onda da aynı basa geliyor.
Çözüm konusunda bilgisi olup, yardımcı olursa sevinirim.