• 11-03-2026, 22:48:33
    #10
    kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TVS NTORQ 125cc Kullanıyorum Gaddar Fişşek gibi makine.Selde afette camurami batmadim ayakligi kadar sudanmi geçmedim banamisin demedi tabi düzenli ve periyodik tüm bakımlarını yaptırıyorum.
    b ehliyet kullanabiliyormu peki hocam
  • 11-03-2026, 22:59:06
    #11
    Ehliyet Kursana gitmeden b ehliyet ile sadece 50 cc motorsiklet sürebilirsiniz 11.631 TL ceza yersiniz ve motorunuz bağlanır yedi emin otopark ve çekici ücreti ayrıca ödersiniz bilginiz olsun hocam
  • 12-03-2026, 08:51:50
    #12
    B ehliyetle kullanamazsınız hocam, anca 50 cc kullanabilirsiniz.