• 11-03-2026, 19:57:25
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    İstanbul Fatih – Balat civarında yaşayan var mı?
    Bazen bir araya gelip çay/kahve içip sohbet etmek, fikir alışverişi yapmak ve biraz beyin fırtınası yapmak güzel olabilir diye düşündüm.
    Uygun olanlar yorum bırakabilirse sevinirim.
  • 11-03-2026, 20:10:01
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Ben yakınım topluluk olursa gelirim
  • 11-03-2026, 20:21:40
    #3
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Normalde İstanbul Fatihte yaşıyordum ailem halen orda. Ben Antalyaya taşındım. Gelirsem yazarım Fatih'e
  • 11-03-2026, 21:41:21
    #4
    Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yakınım topluluk olursa gelirim
    Yap bı Nargile ismarlamali iftar gelek
  • 12-03-2026, 00:55:25
    #5
    Fatihteyim hocam gel bi çay içek