Çeviri Nasıl Düzelir? | R10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çeviri Nasıl Düzelir? | R10+
3
●
50
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Çeviri Nasıl Düzelir? | R10+
10-03-2026, 19:51:26
#1
İbrahimH
sidebar.widgets
Böyle gözüküyor nasıl yapmam gerekli?
10-03-2026, 19:54:13
#2
Kodespa
Çok geniş kapsamlı bir soru bu?
Hangi CMS ? Hangi özel yapı ? hangi dil dil değişken türü tipi ansıl birsürü farklı dil yapısı var.
10-03-2026, 19:55:25
#3
İbrahimH
Kodespa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok geniş kapsamlı bir soru bu?
Hangi CMS ? Hangi özel yapı ? hangi dil dil değişken türü tipi ansıl birsürü farklı dil yapısı var.
js ve html karışık.
Özel yapı derken neyi kast ettiniz?
10-03-2026, 20:00:58
#4
Kodespa
Php ile spagetti kod mu ? laravel mi symfony mi codeigniter mı ? dil yapısı nasıl yani onu soruyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler