• 06-03-2026, 15:18:30
    #10
    SerhatKarademirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim de reflüm var. mide asidim ve sizinkine benzer aşırı bi gaz birikmesi oluyor. Dün gece gene hastanelik oldum. Çok geçmiş olsun
    Reflün coşmaya başlar gibi hissettiğinde 2 yemek kaşığı tahin iç ve 30dk su bile içme biraz sabret. Ama marketlerdeki ucuz tahinler değilde iyi markalar yerli tahin (Servet marka gibi)
    Bir denemeni isterim ilaç değil sonuçta zararı yok sana
  • 06-03-2026, 22:48:35
    #11
    LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reflün coşmaya başlar gibi hissettiğinde 2 yemek kaşığı tahin iç ve 30dk su bile içme biraz sabret. Ama marketlerdeki ucuz tahinler değilde iyi markalar yerli tahin (Servet marka gibi)
    Bir denemeni isterim ilaç değil sonuçta zararı yok sana
    Aklımda olsun bidaha azarsa gene mutlaka denicem