benim de reflüm var. mide asidim ve sizinkine benzer aşırı bi gaz birikmesi oluyor. Dün gece gene hastanelik oldum. Çok geçmiş olsun
Reflün coşmaya başlar gibi hissettiğinde 2 yemek kaşığı tahin iç ve 30dk su bile içme biraz sabret. Ama marketlerdeki ucuz tahinler değilde iyi markalar yerli tahin (Servet marka gibi)
Bir denemeni isterim ilaç değil sonuçta zararı yok sana