• 06-03-2026, 13:51:57
    #1
    En başından, çocuğa anlatır gibi anlatabilir misiniz arkadaşlar? İlk başta ruhsatım ve plakalar ile notere gitmem lazım sanırım? Sonra da şoförler odasına gideceğim diye biliyorum?
  • 06-03-2026, 13:53:31
    #2
    Plakan app ise bunu yapacaksın diye biliyorum. Normal plaka ise yapmana gerek yok.
  • 06-03-2026, 13:58:42
    #3
    Bu konuya göz atabilirsiniz. https://www.r10.net/sorum-var/471525...-degisimi.html
  • 06-03-2026, 13:59:29
    #4
    Gold üye
    app plakaları söküp notere gidiyorsunuz onları verip yeni orjinal plaka basım belgesi alıyorsunuz ama app plakayı her noter kabul etmiyor orjinalini istiyor benim orjinalin 1 tanesi duruyordu onu götürdüm (yamuktu) 1 tane kayıp 1 tane plaka yenileme olarak yeni plaka basım belgesi verdi bu belge ücreti 421 ₺ onunla şoförler odasına gittim 850 ₺ ücret ödemesi yaparak 2 adet plaka bastırdım.
    Eğer etrafınızda app plakaları alıp orjinal basım belgesi veren noter yoksa emniyete falan gidip ruhsat vs değiştiriyorsunuz galiba onu tam bilmiyorum
  • 06-03-2026, 14:17:41
    #5
    Merhaba,

    Öncelikle en yakın emniyet müdürlüğüne ya da karakol merkezine gidin. Oradan kayıp başvurusu yapın fakat ifade vs vereceksiniz. Ayrıca emniyete başvuru yaptıktan sonra kesinlikle çevirmeye girmeyin görürseniz gitmeyin vs
    Sonra ise notere gidiyorsunuz emniyetten aldığınız belge ile. Noterden aldığınız belge ile şoförler odasına gidip bastırın.
  • 06-03-2026, 14:44:15
    #6
    Direkt plaka değişimi yaptırsam daha kolay yol olur mu bu peki hocam?
  • 06-03-2026, 15:56:05
    #7
  • 06-03-2026, 19:08:03
    #8
    onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir şey olmadı hocam. Plakam değişmedi yani, aynı plakadan aldım. 855 TL tuttu 1 plaka. Ruhsat masrafı boşa yani.