Tasarımım nasıl olmuş - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tasarımım nasıl olmuş
2
●
192
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Tasarımım nasıl olmuş
06-03-2026, 01:01:52
#1
MaXeM
teşekkürler güncelleniyor
Kabul Edilen Cevap
Serhat
1 Beğeni
Mesaja Git
Biraz daha üstünde dur hocam
06-03-2026, 01:03:45
#2
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Serhat
AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
Biraz daha üstünde dur hocam
06-03-2026, 01:13:26
#3
fortext
gelistirebilir hocam. mobil için söyleyebileceklerim navbar üstünde çalışma ve footer bölgesi geliştirilmesi lazım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler