• 03-03-2026, 01:49:42
    #10
    rabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kısımda yazılar okunmuyor / çok göz yoruyor gibi renk ve stile güncelleme atabilirsin.
    Düzeltildi teşekkür ederim.

    Micron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm seriyi yeni bitirdim Güzel profesyonel olmuş elinize sağlık.

    buraya tıklayınca dark ekran geliyor scroll yapınca geliyor içerik. ilk içerik direk gelmeli sonra parallax olmalı.
    Düzeltildi teşekkür ederim.

    Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaydırma sırasında çok fazla boş sayfaya maruz kalıyorum.
    birinci aşamada kırmızı, ikinci aşamada siyah.

    Gereksiz çok fazla animasyon var. yüklenme sorununa yol açar. kolaylıklar dileirm.
    Düzeltildi teşekkür ederim. Herşey optimize edildi.

    barison adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet başarılı emeğinize sağlık 💯 kaydırma arası boşluk azaltılırsa daha iyi olabilir
    Halledildi.
  • 03-03-2026, 01:51:46
    #11
    Caspian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam hocam.
    Site güzel, benim gibi Dexter hayranları için bookmark'da yer edinebilecek bir proje. Arada heyecan için ziyaret edilebilir. Bu bakımdan mantıklı olduğunu düşünüyorum. Ama kullanıcı deneyimi çok kötü.

    Şu anki haliyle siteyi gezmek biraz yorucu olabiliyor. Scroll yapısından sürekli tekerleği kaydırmak zorunda kalmak kullanıcıyı içerikten koparıyor. Bölümler arası geçişlerin daha akışkan olması veya "scroll-snap" gibi tekniklerle sayfa geçişlerinin netleşmesi iyi olur.

    Ayrıca başlıklara tıklandığında içeriğin hemen gelmemesi, ancak kaydırınca belirmesi teknik bir aksaklık gibi duruyor. Kullanıcı bir etkileşime girdiğinde sonucunu anında görmeli.

    Siteye girer girmez bizi karşılayan, temanın ruhunu yansıtan güçlü bir görsel veya interaktif bir alan (Hero section) eksik kalmış. Direkt içerikle başlamak yerine bir "atmosfer girişi" şık dururdu.

    Bu tarz "fan-base" projelerde tek sayfalık (one-page) düz bir yapı yerine, daha derinlikli ve keşfedilebilir bir yapı her zaman daha etkileyicidir. Dark dizisinin ilişkileri gösteren web sitesi bu konuda muazzam bir örnek. Oradaki gibi katmanlı, karakterler arası bağları gösteren veya Dexter’ın "kan lamellerini" dijital bir koleksiyon gibi sergilediğin daha deneysel bir tasarım, projeni basit bir web sitesinden "dijital bir deneyime" dönüştürür -diye düşünüyorum-.

    https://dark.netflix.io/en
    bu ÇOK AYRI BİR SEVİYEYMİŞ hocam aşırı beğendim en yakın zamanda böyle bir iş ortaya koymayı deneyecegim değerli eleştiriniz için çok teşekkür ederim.
  • 03-03-2026, 01:52:37
    #12
    Caspian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam hocam.
    Site güzel, benim gibi Dexter hayranları için bookmark'da yer edinebilecek bir proje. Arada heyecan için ziyaret edilebilir. Bu bakımdan mantıklı olduğunu düşünüyorum. Ama kullanıcı deneyimi çok kötü.

    Şu anki haliyle siteyi gezmek biraz yorucu olabiliyor. Scroll yapısından sürekli tekerleği kaydırmak zorunda kalmak kullanıcıyı içerikten koparıyor. Bölümler arası geçişlerin daha akışkan olması veya "scroll-snap" gibi tekniklerle sayfa geçişlerinin netleşmesi iyi olur.

    Ayrıca başlıklara tıklandığında içeriğin hemen gelmemesi, ancak kaydırınca belirmesi teknik bir aksaklık gibi duruyor. Kullanıcı bir etkileşime girdiğinde sonucunu anında görmeli.

    Siteye girer girmez bizi karşılayan, temanın ruhunu yansıtan güçlü bir görsel veya interaktif bir alan (Hero section) eksik kalmış. Direkt içerikle başlamak yerine bir "atmosfer girişi" şık dururdu.

    Bu tarz "fan-base" projelerde tek sayfalık (one-page) düz bir yapı yerine, daha derinlikli ve keşfedilebilir bir yapı her zaman daha etkileyicidir. Dark dizisinin ilişkileri gösteren web sitesi bu konuda muazzam bir örnek. Oradaki gibi katmanlı, karakterler arası bağları gösteren veya Dexter’ın "kan lamellerini" dijital bir koleksiyon gibi sergilediğin daha deneysel bir tasarım, projeni basit bir web sitesinden "dijital bir deneyime" dönüştürür -diye düşünüyorum-.

    https://dark.netflix.io/en
    https://dark.netflix.io/en site cidden çok güzelmiş
  • 03-03-2026, 01:53:14
    #13
    Dr_midas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence gayet güzel. Sadece mobilde küçük olan menu metinleri büyük dexter logosunun arkasına giriyor. Eline sağlık hocam.

    mobil tarafnıda pek üstüne durmadım hocam valla yarın halledeyim onuda. Teşekkür ederim.
  • 03-03-2026, 01:53:32
    #14
    Software Developer
    yahowa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ÇOK AYRI BİR SEVİYEYMİŞ hocam aşırı beğendim en yakın zamanda böyle bir iş ortaya koymayı deneyecegim değerli eleştiriniz için çok teşekkür ederim.
    Rica ederim hocam, haber verirseniz sevinirim. Şayet çok güzel bir proje ve birden fazla dizi/film için kullanılabilir. Özellikle Person of Interest için düşününce tüylerim diken diken oluyor.
  • 03-03-2026, 01:54:36
    #15
    Caspian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim hocam, haber verirseniz sevinirim. Şayet çok güzel bir proje ve birden fazla dizi/film için kullanılabilir. Özellikle Person of Interest için düşününce tüylerim diken diken oluyor.
    Prison break için yapmayı planlıyorum sonrasında bunu deneyeyim o zaman