• 28-02-2026, 02:13:32
    #1
  • 28-02-2026, 02:14:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yok
  • 28-02-2026, 02:15:24
    #3
    yok hocam sadece işlemci var eski bir cihaz sanırım
  • 28-02-2026, 02:16:34
    #4
    WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok
    duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam sadece işlemci var eski bir cihaz sanırım
    Üzerinde böyle sticker var ama kart çalınmış olabilir mi?
  • 28-02-2026, 02:16:36
    #5
    Hayir ekran karti var en alttaki.islemci orta tarafdaki ekran karti
  • 28-02-2026, 02:20:04
    #6
    Var hocam tam olarak şuradaki soğutulan kısım.
  • 28-02-2026, 02:20:13
    #7
    apu sistem hocam işlemcinin içinde dahili grafik birimi bulunuyor
  • 28-02-2026, 02:21:22
    #8
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzerinde böyle sticker var ama kart çalınmış olabilir mi?
    Apu yani işlemcinin içinde dahili grafik kartı var hocam.
  • 28-02-2026, 02:22:32
    #9
    M_Aygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayir ekran karti var en alttaki.islemci orta tarafdaki ekran karti
    lastasmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var hocam tam olarak şuradaki soğutulan kısım.
    Nextena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apu sistem hocam işlemcinin içinde dahili grafik birimi bulunuyor
    Sistemde sadece VGA gözüküyor da ondan sorayım dedim. Normalde driver olmasa bile soru işareti çıkar ya o hiç çıkmadı