yurtdışına çıkıcak bir imkanımız da yok kafayı yememek elde değil valla hocam, zaten ek bir gelir olmadığı sürece zor ayakta duruyoruz ne yapacağımızı şaşırdık...
hocam fatura işe yaramadığına göre şimdi size bir sorum olucak belki bu konuda bilgilisinizdir diye sormak istiyorum hocam şimdi ben ek gelir için sosyalmedya hesapları açıp büyütüp satmak istiyorum ancak şöyle bir sorunum var ben bu sorunu fatura ile hallederim diye düşünüyordum ama gördümki işe yaramıyormuş o yüzden size danışmak istedim şimdi hesabı sattığımız bir kişi d^landırıcılık yapsa hesaplar benim cihazım üzerinden ve benim ip ile açılmış (her ne kadar sattığımda ekran kaydı ile çıkış yapsam da) o yüzden başımın ağriyacağını düşünüyorum benim burda alabileceğim bir önlemler nelerdir bilginiz varmıdır
senin alacağın tek önlem hesap satmamak hocam , çünkü inan ki neredeyse hepsi bu işler için kullanacak ve ileride senin başın ağrıyacak..