Umarım gs tur atlar. Yok öyle senelerce tek kulvarda devam edip rahat rahat lig maçlarına çıkmak. Biraz da sizi görelim yoğun fikstürde
Bu arada bu maçı kazanırsak sanırım önümüzdeki sezon 2. de direkt cl'ye katılabilecek.
O iş öyle değil galiba hocam. Önümüzdeki sezon belli. Eğer kazanırsanız ondan sonraki sezonu etkiliyor diye biliyorum. 27-28 Sezonunu etkileyecek yani sanırım.