Umarım gs tur atlar. Yok öyle senelerce tek kulvarda devam edip rahat rahat lig maçlarına çıkmak. Biraz da sizi görelim yoğun fikstürde

Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada bu maçı kazanırsak sanırım önümüzdeki sezon 2. de direkt cl'ye katılabilecek.
O iş öyle değil galiba hocam. Önümüzdeki sezon belli. Eğer kazanırsanız ondan sonraki sezonu etkiliyor diye biliyorum. 27-28 Sezonunu etkileyecek yani sanırım.