• 25-02-2026, 11:52:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar eczanede çalışan varmı arkadaşlar bi yazabilir mi birşey sormam gerekiyor
  • 25-02-2026, 12:21:35
    #2
    eczanede değilde sağlık ürünleri satan yerde çalışıyorum bu konuda bir soru ise buyur kardeş