Bir firmadan VDS hizmeti satın aldım. Fiyat/performans açısından genel olarak memnunum, firma tarafında da ciddi bir problem yaşamadım. Ancak onların çalıştığı veri merkezi kaynaklı bir sorun olduğunda son 3 ay içinde 3-4 kez tüm sitelerime erişim gitti.
Firmayı değiştirmek istemiyorum ama özellikle bir internet sitemin kesinti yaşamasını da istemiyorum.
Aklımdaki çözüm şu şekilde:
- Ana site mevcut VDS üzerinde çalışmaya devam etsin
- Aynı sitenin bir kopyası farklı bir hosting/VDS üzerinde bulunsun
- Ana sunucuya erişilemezse site otomatik olarak yedek sunucuya yönlensin
Bu iş için en mantıklı yöntem nedir?
Daha önce bu şekilde bir sistem kuran varsa nasıl bir yol izlediğini paylaşabilirse çok sevinirim.