• 24-02-2026, 16:14:18
    #1
    Hesaba bayadır girmiyordum girince böyle gördüm. Çöp mü şimdi bu hesap
  • 24-02-2026, 16:16:24
    #2
    Hocam itiraz edin açtığım hesaplar oldu bu şekil.
  • 24-02-2026, 16:31:09
    #3
    FB & IG Reklam Hizmeti 🏆
    İtiraz etmeniz lazım hocam. Direkt olarak çöp dememek gerekiyor.
  • 24-02-2026, 16:32:56
    #4
    Burada 25-50 bin aralığında kapalı hesapları alanlar var. Mobil programlamayla hobi olarak ilgileniyorsanız bence satın o arkadaşlardan birine
  • 24-02-2026, 16:40:17
    #5
    jasgues adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada 25-50 bin aralığında kapalı hesapları alanlar var. Mobil programlamayla hobi olarak ilgileniyorsanız bence satın o arkadaşlardan birine
    Gelsin vereyim hemen hesabı
  • 24-02-2026, 17:14:59
    #6
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelsin vereyim hemen hesabı
    https://www.r10.net/search.php?searchid=83034514
    Buyrun bu konuların bir kısmı console hesabı alan kişilere ait