• 24-02-2026, 09:26:20
    #19
    keşke maxi geyik kategorisine açsaydınız, gereksiz yorumları okumak iyi olmuyor.
  • 24-02-2026, 09:26:42
    #20
    İnsanların sürekli olarak kullanabileceği, ihtiyacı olabilecek bir yazılım üretirip bunu iyi bir şekilde pazarlarsanız zengin olabilirsiniz.
    Yada faiz getirecek ürünlerden zengin olabilirsiniz.
  • 24-02-2026, 09:27:44
    #21
    Elimde satıılık köprü var.
  • 24-02-2026, 09:28:27
    #22
    xpanel dünyanın en iyisi.
    AhmetxAksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde satıılık köprü var.
    takas olur mu
  • 24-02-2026, 09:49:51
    #23
    yunuscelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdaki multimilyoner arkadaşlardan 200₺ ye e-book satın almadan pek bir yerlere gelmek zor hocam
    Hiç gülesim yoktu hepsi zengin
  • 24-02-2026, 10:59:41
    #24
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke maxi geyik kategorisine açsaydınız, gereksiz yorumları okumak iyi olmuyor.
    https://www.r10.net/off-topic/470624...post1090609641
  • 24-02-2026, 11:06:03
    #25
    100.000TL eğitim 50 ₺ ye gidiyor gibi başlıklardan uzak dur yeter
  • 24-02-2026, 11:39:27
    #26
    rabelscomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e kitap satsam olur muyum
    yazılım satarak olabilirsin . kitap satarak da olabilirsin .
  • 24-02-2026, 12:15:54
    #27
    Zengin olanların da başka sorunları oluyormuş.
    BBC sitesinde haberini yaptılar.
    Biri zengin olmayı denemeyi bıraktım diyordu.