• 24-02-2026, 02:59:44
    #1
    Merhabalar arkadasımın isteği üzerine yazıyorum kasa alacaktı kararsız kalmış sizce bu kasa alınır mı
  • 24-02-2026, 03:01:59
    #2
    Hocam monitör lazımsa TV gibi monitör var son kalan bilgisayar parçaları not bırakıyorum

    https://www.r10.net/ikinci-el/467820...n-monitor.html
  • 24-02-2026, 03:02:50
    #3
    Yeni Nesil Yazılım Ajansı
    Az daha eklersen ben daha iyisini satabilirim 32 gb ramli 4070 li kasa
  • 24-02-2026, 03:04:28
    #4
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam monitör lazımsa TV gibi monitör var son kalan bilgisayar parçaları not bırakıyorum

    https://www.r10.net/ikinci-el/467820...n-monitor.html
    Gudufum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az daha eklersen ben daha iyisini satabilirim 32 gb ramli 4070 li kasa
    Valla hocalarım sadece alınır mı die sordum😂
    Alınmazsa almayacakmış
  • 24-02-2026, 03:04:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bütcen varsa daha iyileri var onlara yönel bence
  • 24-02-2026, 03:05:35
    #6
    ByGonzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütcen varsa daha iyileri var onlara yönel bence
    Max 35miş bütcesi
  • 24-02-2026, 03:07:02
    #7
    Yeni Nesil Yazılım Ajansı
    OguzhanGozeler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocalarım sadece alınır mı die sordum😂
    Alınmazsa almayacakmış
    hocam 40 bine daha iyisini veriyorum o yüzden söyledim demekki alınmaz mış
  • 24-02-2026, 03:41:32
    #8
    Diğer bileşenlerin marka ve modellerini iste ona göre yorum yapalım gidip Samsung, Kingston veya Corsair ram eklemek var birde twinmos ,thull, goodram,gibi kıytırık ismi cismi belli olmayan markalardan ram ve SSD eklemek var anakart modelinide yazmamış ve asıl sistemin en önemli parçalarından sisteme gücü veren güç kaynağının markasını wattını falan da yazmamış bronz mu goldmu kaç watt markası ne bilmiyoruz ? Bu bütçeler de Akvaryum kasayıda hiç tavsiye etmem görüntü olarak çok hoş ama içi sıcak ısı tahliyesini iyi yapmak için güçlü sıvı soğutma ve fanlar gerektiriyor buda ek maliyet zaten paramızı verimli kullanmaya orta üst segment bir şey almaya çalışıyorusz o yüzden standart kasa modelleri daha mantıklı ve özellikle kasanın ön panellerinin mesh olmasına dikkat edin.