• 22-02-2026, 12:31:35
    #1
    Merhaba, NK250 kullanan veya sahibi olan hocalarımdan motor hakkında bilgi alabilir miyim? Ayrıca boyum 1.98 çok sırıtır mı ?
  • 22-02-2026, 12:39:10
    #2
    çok sırıtır . hata şöyle gözükür :
    https://www.youtube.com/shorts/WxOSjXAXjCw
  • 22-02-2026, 12:39:40
    #3
    erdem02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok sırıtır .
    illa racing mi almam lazım tavsiyen var mı hocam
  • 22-02-2026, 12:42:23
    #4
    tryxdd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    illa racing mi almam lazım tavsiyen var mı hocam
    s250 sr da fiyat olarak uygun fiyat performans bi motor
  • 22-02-2026, 13:04:54
    #5
    honda crf bakabilirsin tam uygun diğer motorlarda hepsi sırıtır.