• 22-02-2026, 04:42:33
    #10
    Sanırım bu sefer yaşatan taraf benim
  • 22-02-2026, 04:47:08
    #11
    bak yaşım 39 kısa ve net yazayım sevdiğini alamıyorsan sevilmemişsindir NET
  • 22-02-2026, 05:06:04
    #12
    Hocam yok mu deseniz daha doğru olur
    2-4 yıldır var hemde, vazgeçemiyorum.
  • 22-02-2026, 05:10:47
    #13
    Aşık olup iffetini koruyan, aşkını gizleyen ve bu sebeple ölenin şehit sayılacağına" dair rivayetler mevcuttur.
  • 22-02-2026, 05:22:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yok mu deseniz daha doğru olur
    2-4 yıldır var hemde, vazgeçemiyorum.
    5 yıllık usta benimki
  • 22-02-2026, 05:22:29
    #15
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yok mu deseniz daha doğru olur
    2-4 yıldır var hemde, vazgeçemiyorum.
    Aynı dertten muzdaribim ya...
  • 22-02-2026, 05:22:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    _Ferhat571 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşık olup iffetini koruyan, aşkını gizleyen ve bu sebeple ölenin şehit sayılacağına" dair rivayetler mevcuttur.
    rivayet iste hocam aslı astarı tok
  • 22-02-2026, 05:25:31
    #17
    Aşkını gizleyip, iffetini muhafaza ederek ölen şehiddir." (bk. Kenzu’l-Ummal, h. No: 6999-7000; Hakim, Hatib)
    "Aşkını gizleyip, iffetini muhafaza ederek, sabredenin günahlarını, Allahü teâlâ affedip Cennetine koyar." (İbni Asakir)


    "Ümmetimin üstün olan kimseleri, aşk belasına maruz kalınca iffetini muhafaza edenlerdir." (Deylemi)


    WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rivayet iste hocam aslı astarı tok
  • 22-02-2026, 05:33:04
    #18
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyyy oyy bir de kuzenimdeyim uyuyamam artık düşüncelerle
    Benim çok içler acısı ya, benden 4 yaş büyük çocukluk arkadaşımdan hoşlanıyordum (1999'lu). İlk de arkadaş gibiydik sonra motorla gezmeye çıktık falan ben hoşlanmaya başladım.
    Durum platonik değildi ama benimle manitam, kız arkadaşım gibi geziyordu yiyorduk içiyorduk gezip eğleniyorduk ama arkadaştık, yakınlaşma da oluyordu falan.
    Neyse git gelleri oluyordu en son bitti, yazmıyorum ama sürekli aklıma geliyor...
    Ne zaman adını duysam bir hüzünlenirim...

    Olaylar kısa değil bu kadar ama ben 2 seneyi bu kadar kısaltabildim.