• 22-02-2026, 00:14:27
    #1
    Kurumsal PLUS
    Selamlar, tami sanal pos firmasını kullananlar var mı? Hali hazırda kullananlar ya da kullanmış olanlar görüşlerini paylaşabilirse sevinirim.
  • 22-02-2026, 00:19:34
    #2
    konu sahibi izni ile takip.
  • 22-02-2026, 00:23:09
    #3
    Hiç duymadım ama biraz arastırdım garanti bba ya baglıymıs güvenli duruyor .d
  • 22-02-2026, 00:24:33
    #4
    Kurumsal PLUS
    Neleryokki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç duymadım ama biraz arastırdım garanti bba ya baglıymıs güvenli duruyor .d
    Güvenlidir hocam ondan yana sıkıntı yok, kullananların görüşlerini almak istedim yine de.
  • 28-02-2026, 14:15:37
    #5
    Biraz ağırlar ve yine her pos firması gibi amatör davranıyorlar. 3 gün oldu hala hesabı aktif edemedik.