1500 puanım var sizce ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1500 puanım var sizce ?
2
●
160
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
1500 puanım var sizce ?
19-02-2026, 11:44:31
#1
ahmetoyuncu
Sizce daha daha uygulamasından 1500 puanım var onun ile int yükleme dışında ne yapabilirim.
10 adet 1 litfre coca cola geliyor.
Migrostan nasıl alınıyor örneğin 1500 puanım ile 10 kola alabilirmiyim yani 🙂 bilmiyorum size sormak istedim?
19-02-2026, 12:06:07
#2
Zenuti
Nays bakiye almak daha mantıklı görünüyor.
19-02-2026, 14:37:23
#3
ahmetoyuncu
Zenuti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nays bakiye almak daha mantıklı görünüyor.
Nays bakiye ile napcam hocam nays bakiye nedir ki
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler