• 18-02-2026, 15:47:40
    #1
    Kategori Moderatörü
    Merhaba nasıl olduysa dalgınlığa geldi hesap olmadan devam ettiğim chrome da anlık dalgınlıkla profili sil dedim şifreler ve yer imlerim falan hepsi gitti biraz araştırdım ancak geri getiremedim.
    Bilgisi olan var mıdır?
  • 18-02-2026, 15:49:57
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
  • 18-02-2026, 15:52:21
    #3
    Kategori Moderatörü
    Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapma bunu
  • 18-02-2026, 15:56:33
    #4
    hocam belki recovery programları ile kurulu oldugu diski taratıp getirebilirsin daha önce ben taşınabilir 1 tb hdd mi formatlayıp geri getirdim resimlerimi seninki resme göre kolay bulunur kullandıgım program easus data recovery
  • 18-02-2026, 16:04:52
    #5
    Kategori Moderatörü
    harunakyasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam belki recovery programları ile kurulu oldugu diski taratıp getirebilirsin daha önce ben taşınabilir 1 tb hdd mi formatlayıp geri getirdim resimlerimi seninki resme göre kolay bulunur kullandıgım program easus data recovery
    Merhaba aynen harddiskte bende getirdim ama bu biraz farklı sanırım hocam
  • 18-02-2026, 16:04:55
    #6
    Appdata altında chrome dizininde profile 1, profile2 gibi dizinleri recovery programları ile getirebilirseniz olabilir hocam.
  • 18-02-2026, 16:14:39
    #7
    Kategori Moderatörü
    vtweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Appdata altında chrome dizininde profile 1, profile2 gibi dizinleri recovery programları ile getirebilirseniz olabilir hocam.
    Oraya da baktım hocam şuanda sadece profil 1 var o da az önce oluşturuldu.
  • 18-02-2026, 16:15:44
    #8
    Anladım chrome profilleri orada tutuluyor maalesef geri getirmenin yolu sadece recovery etmek gibi gözüküyor
  • 18-02-2026, 16:27:08
    #9
    Kategori Moderatörü
    vtweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım chrome profilleri orada tutuluyor maalesef geri getirmenin yolu sadece recovery etmek gibi gözüküyor
    Teşekkürler hocam deneyeyim ama sanırım ben profilsiz kullaniyordum diye düşünüyorum