Merhaba,

1 haftadır Telegram'a girince Bağlanıyor... yazısında kalıyor. Uçak modunu denedim, ağ ayarlarını sıfırladım bir yararı olmadı.

Telefonda 1.1.1.1 uygulaması ile bağlanabiliyorum, bilgisayardan da VPN ile ancak girebiliyorum benzer sorun yaşayan var mı?