Hit Botu ile ilgili tüm herkes aşırı keskin bir şekilde ikiye bölünmüş durumda kimisi çok faydalı diyor kimisi dahada kötü etkiler diyor. Gerçekten düzenli kullanmış bu konuda deneyim sahibi olmuş birisi iyisiyle kötüsüyle deneyimlerini aktarabilir mi ?
Satan kime sorsam %100 işe yarıyor diyor. Alıcı gözüyle bakıldığında ise proxy + cookie + bot maliyeti + vds filan derken o işin maliyeti biraz tuzlu oluyor.