Ödemelerde 3D limiti mi var? - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Ödemelerde 3D limiti mi var?
2
●
76
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ödemelerde 3D limiti mi var?
16-02-2026, 22:59:05
#1
resulalagozoglu
Ziraat bankası ve vakıf bank sanırım bu ikisi 3dsiz siteden alışveriş yapmıyor biliyorum ama Akbank da da 3000 tl limiti varmış yeni öğrendim.
yurtdışı bilindik firmadan Hosting alacağım ama 3D sormadığı için sipariÅŸ veremiyorum 🤣 3.300-3500 tl falan alacağım paket 😅 nasıl alacağımı bilmiyorum.
16-02-2026, 23:00:19
#2
onetechbilisim
bankanızı arayıp limiti revize ettirebiliyorsunuz. durumu açıklayın yardımcı oluyorlar.
16-02-2026, 23:11:44
#3
resulalagozoglu
onetechbilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bankanızı arayıp limiti revize ettirebiliyorsunuz. durumu açıklayın yardımcı oluyorlar.
Aradım az önce siz öyle diyince ama sınırlandırmışlar artmıyormuş Yani alacağım paketde 72$ falan sabitlemişler 3000’e
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler