• 16-02-2026, 22:33:55
    #1
    Bundan birkaç yıl önce de göbek deliğimden kan geliyordu sürekli ama beyaz hiçbir şey giyemezdim doktora gittim kırmızı sıvı bir ilaç vermişti ismini unuttum o ara geçmişti ama birkaç aydır aynı durum tekrar başladı bu normal mi , doğal mı? Bilenler , başına gelenler cevaplayabilir mi ?
  • 16-02-2026, 22:34:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Babamda vardı aynı durum hocam, korkulacak bir şey değil diye biliyorum göbek deliğinin iyi temizlenmemesi ile ilgilydi diye hatırlıyorum.
  • 16-02-2026, 22:34:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam Allah acil şifalar versin inşallah
  • 16-02-2026, 22:35:30
    #4
    Em1rhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamda vardı aynı durum hocam, korkulacak bir şey değil diye biliyorum göbek deliğinin iyi temizlenmemesi ile ilgilydi diye hatırlıyorum.
    Hocam o temizlik konusunda kendimden eminim öyle bir durum değildir diye düşünüyorum şuan aile hekimi bir damarın yakılması lazım diyor
  • 16-02-2026, 22:58:21
    #5
    bir zamanlar benimde sebepsiz bir şekilde burnum kanardı istemsizce burnumu karıştırmadan olmuş😀 ordaki damarı zedeleniyormuşum sizinse ondan olmasın istemsizce göbek deliginizle oynuyorsaniz belki ondan da kanama yapar
  • 16-02-2026, 23:14:03
    #6
    Platin üye
    bende de aynı durum olmuştu kendinizi zorlayacak işlerde hassasiyet gösterin çok yorgun düşürmeyin kendizi
  • 16-02-2026, 23:29:53
    #7
    Sizin adınıza üzüldüm hocam yani öyle birşey görmek insanın moralini bozar. Ancak korkulacak bir durum değildir diye düşünüyorum geçmiş olsun : ).
  • 17-02-2026, 00:52:19
    #8
    Jeansp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir zamanlar benimde sebepsiz bir şekilde burnum kanardı istemsizce burnumu karıştırmadan olmuş😀 ordaki damarı zedeleniyormuşum sizinse ondan olmasın istemsizce göbek deliginizle oynuyorsaniz belki ondan da kanama yapar
    Yani haliylen kan aktigi için siliyorum hocam öyle bırakmak da olmuyor
  • 17-02-2026, 00:52:50
    #9
    Egey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin adınıza üzüldüm hocam yani öyle birşey görmek insanın moralini bozar. Ancak korkulacak bir durum değildir diye düşünüyorum geçmiş olsun : ).
    Teşekkür ederim hocam