• 15-02-2026, 23:12:46
    #1
    Aws üzerinden oluşturduğum kiro hesabıma giremiyorum yardımcı olacak var mıdır ?
  • 15-02-2026, 23:18:45
    #2
    Türkiye'de onlar yasaklandı.
  • 15-02-2026, 23:19:44
    #3
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de onlar yasaklandı.
    hesap türk değil hocam
  • 15-02-2026, 23:20:26
    #4
    OzgurOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesap türk değil hocam
    Şunlar yasaklanmış: Bigo, MICO, SUGO, Poppo, MIGO, SoulChill, LiveMe, Cheero ve LopMe,

    o yokmuş.
  • 15-02-2026, 23:21:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunlar yasaklanmış: Bigo, MICO, SUGO, Poppo, MIGO, SoulChill, LiveMe, Cheero ve LopMe,

    o yokmuş.
    hocam siz yanlış anladınız bu aws üzerinden alınan bi ide Krio kodlamak için, ''eglence'' platformları degil saydıklarınız gibi
  • 15-02-2026, 23:21:31
    #6
    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunlar yasaklanmış: Bigo, MICO, SUGO, Poppo, MIGO, SoulChill, LiveMe, Cheero ve LopMe,

    o yokmuş.
    hesabı açtık bir türlü giriş yapamadık kiro suna
  • 15-02-2026, 23:22:11
    #7
    mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz yanlış anladınız bu aws üzerinden alınan bi ide Krio kodlamak için, ''eglence'' platformları degil saydıklarınız gibi
    bilginiz var mıdır acaba ?