2026'da yazılıma başlamaya değer mi?
eğer ki cevabınız değer ise neden?
2026'da yazılıma başlamak isteyen arkadaşlara
Türkiye'de hangi alanda daha fazla
para kazanırlar açıklar mısınız?
2026'da yazılıma başlamaya değer mi?
11
●422
- 11-02-2026, 23:44:10eğer derdin bi şirkete girmek değil ise değer tabi burda biraz da senin kafa yapın önemli proje düşünebiliyor musun vizyon sahibi misin etik anlayışın gibi gibi bi sürü faktör var eğer kendine güveniyorsan bi proje geliştiririm bunu pazarlarım gibi düşünceler kurabiliyorsan net öğrenmeye değer hem zaten yazılım öğrenmek eskisi gibi zor da değil ai sağ olsun inanılmaz kolaylaştı.
- 11-02-2026, 23:48:12Yapay zekalarda kodlama zaten minimum düzeyde. Asıl iş her zaman eğitildiği veri setinde. Veri setin iyi ve makinelerin güçlüyse her şeyi yapabilirsin.Muhammet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2026, 23:48:38Tavsiye ederim hocam fakat öyle artık kod yazmaya gerek yok, yapay zekanın yazdığı kodları anlayıp yorumlayacak ve biraz da mantığını anlayacak konuma gelseniz yeterli.
- 12-02-2026, 00:01:04mobil için en iyi yapay zeka hangisi hocamByHazerfen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2026, 00:04:21En iyisi hepsini birden kullanmak hocam. Yani misal bir şey isterken bir kaç ai den isteyip verdiği sonuçlardan en iyi olanı yorumlayıp kullanmak güzel oluyor. Ben şahsen gemini, Claude, Grok ve GPT hepsini kullanıyorum.emrecetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle