• 09-02-2026, 10:25:44
    #1
    Selamun aleyküm

    Adana’da şubatta nerede kar vardır kış lastiği yeterli mi zincir gerekir mi ?
  • 09-02-2026, 10:28:34
    #2
    Şehir merkezinde yokta anca işte tekir dedikleri yerde oluyor. Karaisalı dedikleri yerde olabiliyor. Ama şehir merkezinde olmaz. Şuanda bile güneşli 14 derece hocam
  • 09-02-2026, 10:30:41
    #3
    Akçatekire çıkmazsan kar göremezsin
  • 09-02-2026, 10:31:37
    #4
    Kurumsal PLUS
    Adana da görebileceğiniz tek şey yağmur pozantı tarafında varsa vardır biraz kar gerek yok zincire felan dikkatli gelin yeter.
  • 09-02-2026, 10:39:55
    #5
    Osmaniye'nin bahçe ilçesi var yakın oranın zirveleri hala karlı dün bir müşterimin kamera işi için oraya gitmiştim bayağı bir kar var zirvelerde bahçe zaten o karlı dağın eteklerinde oluyor Adana'nın merkezine yaklaşık 70 kilometre falan yanlış hatırlamıyorsam