• 09-02-2026, 05:09:24
    #1
    Selamlar. Yıllar sonra İngilizce klavyeye geçiş yapacağım fakat üstündeki tuşları Türkçe gibi kullanacağım.

    Ayarlardan yapınca harflerin yerini ezbere bildiğim için sorun olmayacak ama noktalı virgül, iki nokta üst üste, soru işareti gibi tuşların kombinasyonu değişiyormuş sanırım doğru mu?
  • 09-02-2026, 07:44:18
    #2
    Kombinasyon yine aynı olur hocam, İngilizce düzen değişeceği için klavyede farklı görünse de kombinasyon türkçe klavyede nasıl ise aynı olmuş olur