• 08-02-2026, 22:49:15
    #10
    Developer
    rsync deneseniz?

    rsync -av dosya.tar.gz kullanici2@sunucu2_ip:/hedef/klasor/
  • 08-02-2026, 22:53:44
    #11
    SSH varsa her türlü alınır hocam.
  • 08-02-2026, 23:10:32
    #12
    brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rsync deneseniz?

    rsync -av dosya.tar.gz kullanici2@sunucu2_ip:/hedef/klasor/
    Hocam bu da olmadı biraz chat gpt yardımı alarakta portlu portsuz tüm söz dizimlerini denedim.

    rsync -avz -e "ssh -p 21" cpmove-hediyebaz.tar.gz hediyebaz@49.XX.XX.96:/home/yedek

    Sorasında hedef sunucuya atamıyorum diye wetransfer scriptlerini denedim,
    curl --upload-file ./cpmove-hediyebaz.tar.gz https://transfer.sh/cpmove-hediyebaz.tar.gz

    Büyük dosyalarda sorun çıkarabilir demiş dosya hepi topu 500 mb alternatif olarak başka bir site buldum;


    curl -T ./cpmove-hediyebaz.tar.gz https://bashupload.com/cpmove-hediyebaz.tar.gz



    bu son iki scripte yükleme barı çıkıyor sonrasında 0curl: (6) Could not resolve host hatası alıyorum. sanırım hetzner dışarı çıkışı komple kapatmış.
  • 09-02-2026, 01:33:38
    #13
    CryptexStudio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SSH varsa her türlü alınır hocam.

    SSH ile dışarıdan bağlanamıyorum. Hetzner içindeki konsol çalışıyor sadece.
  • 09-02-2026, 03:17:24
    #14
    PembePink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ftp user kullanmıyordum direkt sunucu bilgilerini girmiştim. Şimdi webdiskten user açıp SSH'ta root yerine user yazdım yine olmadı.
    Garip bir durum gerçekten.



    Hetznerde sorun yok hocam sorun bende. sağlık sorunlarından dolayı 1 ay ödemedim banlamışlar.
    Geçmiş olsun hocam. Umarım şu an iyisinizdir.
    Cevap için de ayrıca teşekkürler, yüreğime su serptiniz, bütün planlarımı ona göre yapmıştım
  • 09-02-2026, 03:18:58
    #15
    Konuya ek olarak hocam imaj alabiliyor musunuz? Snapshot? Eğer öyle alabiliyorsanız, alın, ödemeleri hallettikten sonra yeni sunucuya taşırsınız diye düşünüyorum.
  • 10-02-2026, 23:24:05
    #16
    Onca işinin arasında üşenmeden yorum yazan başta @brown hocam olmak üzere hepinize teşekkür ederim. Hetzner yazışmalar sonucunda servera erişimi açtı.