• 07-02-2026, 15:01:56
    #1
    Abime araç almayı düşünüyoruz bu araç için yetkili servis yedek parça durumu nasıl kullananlar önerir mi?
  • 07-02-2026, 15:11:46
    #2
    Araç bağımsız byd yatırım olayından vazgeçmiş galiba ondan ambargo yiyebilir, parça krizi yaşayabilir.
    Garanti bir şey diyemem sadece öngörüdür
  • 07-02-2026, 16:35:57
    #3
    digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abime araç almayı düşünüyoruz bu araç için yetkili servis yedek parça durumu nasıl kullananlar önerir mi?
    Ben eşime Atto3 aldım kesinlikle öneririm. Yatırım vs hikaye servisi mevcut ha bir arızada bekleme tüm araçlarda var bu klişe işler moral bozar. Parasına göre mükemmel araçlar şimdiden hayırlı olsun