doganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel olarak şirketi uzun zamandır takip ederim ve Startup konusunda devamlı zirvede bir şirket kurucusunu vs. aynı şekilde takip ediyorum yakınen fakat ne olur olmaz ülkemizde ki olaylar malum o sebeple güven konusunda siz ne düşünüyorsunuz sormak istedim. Yapacağım Amerikan borsası yatırımı için önerir misiniz yüklü bir yatırım olacak o sebeple ? Daha önce yüklü işlemler için kullanan var mıdır ?
Guvenilir ama tam dolanta bir sistem.
Bir hisse senedi alirsin piyasada 10 tl iken sana 10.20 satar.
Dolar al sat makasinda %1 paran gider.
Piyasa fiyatindan boz dedigin zman dusugunde dusugunden boza al dedigin zaman en tepeden alir.
KOmisyon ve bu adilikleri yuzunden dunyanin parasini komisyon icin vermisimdir.
Guvenilir ama adi bir firma.
IBKR bir arastir derim.
Eklemeyi unuttum sigortasi dusuk yani 10 m yatirirsin paran batarsa sanirim 2-3 m ancak alirsin.Gerci ayni sey bakalardada var.