doganouz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir hisse senedi alirsin piyasada 10 tl iken sana 10.20 satar.
Dolar al sat makasinda %1 paran gider.
Piyasa fiyatindan boz dedigin zman dusugunde dusugunden boza al dedigin zaman en tepeden alir.
KOmisyon ve bu adilikleri yuzunden dunyanin parasini komisyon icin vermisimdir.
Guvenilir ama adi bir firma.
IBKR bir arastir derim.
Eklemeyi unuttum sigortasi dusuk yani 10 m yatirirsin paran batarsa sanirim 2-3 m ancak alirsin.Gerci ayni sey bakalardada var.