• 04-02-2026, 20:39:41
    #10
    olur son zamanlarda semtimde çok fazla bayan kullanıcı var. Getir dede çalışan bayanlar var
  • 04-02-2026, 20:43:14
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Tabikide olur olmaması için bir sebep yok
  • 04-02-2026, 20:45:04
    #12
    Niye olmasın denk geliyorum ben kadın kuryelere...
  • 04-02-2026, 22:02:59
    #13
    Otobüs, tır şoförü var alırlar bence
  • 04-02-2026, 22:05:46
    #14
    Neden olmasın.
    Bildiğim kadarıyla kendi arabınızla dağıtıyorsunuz.
  • 04-02-2026, 22:47:44
    #15
    Trendyol Express şubede fazlasıyla bayan arkadaş görüyorum
  • 05-02-2026, 14:04:56
    #16
    En iyisi sanırım
    Olur tabii ki. Kurye de, kargocu da kadın olanlar mevcut denk geliyor bazen. Sayıları az sadece.
  • 05-02-2026, 15:19:48
    #17
    Tabi ki olur Kadınlar her şeyi yapabilir zaten kadınlar şuanda Tüm meslekleri hatta sizin aklınıza gelmeyecek kadar zor işleri yapıyorlar.