• 30-01-2026, 23:56:45
    #1
    Şu an gümüş diplerde acaba yüklü bir miktarda almak mantıklı olabilir mi yükselebilir mi şu an zamanın en dibinde fiyat
  • 30-01-2026, 23:58:12
    #2
    Kurumsal PLUS
    Paranı 5 e böl hocam
    Gün gün duruma göre alırsın toplu almak hiç bi zaman mantıklı değildir kademeli alınması gerekiyor
    Ytd
  • 30-01-2026, 23:59:56
    #3
    Çok düşecek diyenlerde var Dibi gördü diyenlerde Net birşey demek zor Zaten fiyatı dev yatırımcılar belirliyor Resmen kumar gibi şuan
  • 31-01-2026, 00:00:04
    #4
    Herkes kendi riskini kendi yönetir kimseden akıl alma paran konusunda ne doğru geliyorsa onu yap.
    Yarın gümüş %50 düşerse kimse sana paranı vermez yada çıkarsa senden para almaz
  • 31-01-2026, 00:02:23
    #5
    Eğer burdan tekrar 20 dolarlara gidicekse bile önceki tepeye yakın bir yeri test edip düşer muhtemelen
  • 31-01-2026, 00:04:06
    #6
    Kısa vadede pek mantıklı olmayabilir ama uzun vadede farklı olur diye aldım.
  • 31-01-2026, 00:10:16
    #7
    Merhaba. Uzun vade yatırım için alabilirsiniz.
  • 31-01-2026, 00:12:56
    #8
    şu an alman kumar olur fiyatın oturmasını beklersen yatırım olur
  • 31-01-2026, 00:23:34
    #9
    heran herşey olur hocam risk var