Bir türlü aklıma gelmedi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir türlü aklıma gelmedi
8
●
152
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bir türlü aklıma gelmedi
30-01-2026, 02:21:20
#1
serhatsahin72
oda r10 gibi idi dilimin ucunda ama aklıma gelmiyor logosu kırmızıydı
ticaret yapılıyordu yardımcı olabilir misiniz
Kabul Edilen Cevap
Captain53
0 Beğeni
Mesaja Git
Bionluk
30-01-2026, 02:22:29
#2
lastasmile
letgo?
30-01-2026, 02:23:15
#3
serhatsahin72
lastasmile adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
letgo?
yok aradığımız hizmeti buluyorduk hocam
30-01-2026, 02:24:20
#4
sensenati
crackturkey
30-01-2026, 02:24:40
#5
lastasmile
haa o zaman bionluk
30-01-2026, 02:25:05
#6
serhatsahin72
sensenati adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
crackturkey
oda değil hocam
30-01-2026, 02:26:30
#7
serhatsahin72
lastasmile adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
haa o zaman bionluk
He şimdi oldu teşekkür ederim hocam
kafayı yiyordum o kadar giriyordumda önceden
30-01-2026, 02:26:30
#8
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Captain53
Bionluk
30-01-2026, 02:27:21
#9
lastasmile
serhatsahin72 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
He şimdi oldu teşekkür ederim hocam
kafayı yiyordum o kadar giriyordumda önceden
Rica ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler