Eklenebilecek detaylar ya da düzeltilebilecek hatalarımı görürseniz yazmanızdan memnuniyet duyarım.
Admin panelini incelemek isteyenler olursa eğer dm üzerinden bilgileri verebilirim herkese açık vermeyi şu anda uygun görmüyorum, elbet r10 halkı kötü niyetli değildir ama konular kayıt olmayan arkadaşlar için de görünüyor

Oto Kurtarıcı / Çekici
