• 28-01-2026, 01:09:34
    #1
    Sevk başvurusu için 2 ay sürem var Nisan 2026 gidiş fakat sevk başvurusu kısmına tıklamadım henüz şimdi veya 1 ay sonra tıklamak bir şey değiştirir mi ?
  • 28-01-2026, 01:23:48
    #2
    10 gün önceden tıklamanız lazım diye biliyorum.
  • 28-01-2026, 01:24:20
    #3
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 gün önceden tıklamanız lazım diye biliyorum.
    Tamamdır hocam mart gibi deneyeceğiz anlaşılan çok teşekkürler
  • 28-01-2026, 01:50:57
    #4
    Nereye gidiyorsunuz hocam bende Nisan gidiyorum
  • 28-01-2026, 02:37:52
    #5
    UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereye gidiyorsunuz hocam bende Nisan gidiyorum
    40 INCI KOMD.EĞT.TUG.K.LIĞI/ISPARTA MERKEZ
    Isparta'ya gidecek hocam sizin neresi
  • 28-01-2026, 02:40:10
    #6
    yusufi4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 INCI KOMD.EĞT.TUG.K.LIĞI/ISPARTA MERKEZ
    Isparta'ya gidecek hocam sizin neresi
    Antalya Merkez hocam benim
  • 28-01-2026, 02:41:59
    #7
    UCDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antalya Merkez hocam benim
    Hayırlı olsun hocam sağ salim gidip gelirsiniz inşallah
  • 28-01-2026, 05:16:35
    #8
    Merak ettiğim bir şey var konu sahibinin izniyle sormak istiyorum.

    Örnek veriyorum sonuçlar açıklandı ve Aralık ayı Isparta çıktı, daha erken gitmek için başvuru yapabiliyor muyuz