• 27-01-2026, 15:46:48
    #1
    R10 ile yaşlanıyoruz...
    Merhabalar, iyi ve kaliteli tohumu nereden bulabilirim? Bu işlerle uğraşan kişiler tohumu nereden alıyorlar?
  • 27-01-2026, 15:49:06
    #2
    Daha önce satın almadım fakat Facebook ve Telegram'da Ata tohumları grupları oluyor. Karşılıklı olarak cüzi miktarlarda Yardımlaşıyorlar istersen araştırabilirsin. Ata tohum olduğu için hem hormonsuz hem de daha verimli ve tekrar elde edebilecegin türde oluyor
  • 27-01-2026, 15:51:37
    #3
    Fatih Çolak var İnstagram veya X üzerinden ulasabilirsiniz. Gayet kaliteli ata tohumlari mevcut.
  • 27-01-2026, 17:00:23
    #4
    💚 R10.NET 💚
    Hocam trendyol ve hepsiburada gibi yerlerden aldım ve genelde hiç memnun kalmadım. Tohum yeşerip çıkana kadar iş işten geçmiş oluyor. ARkadaşların dediği gibi bire bir muhattabınız olacak kişilerden alın. Önereceğim en garantili yeri söyleyeyim; size en yakın zirai ilaç ve gübre satan yerler.