Antigravity'de Bu Hatayı alıyorum
14
●330
- 26-01-2026, 11:34:05O şekilde düzeliyor mu ? Modem reseti vs işe yaramadı çünküEscanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2026, 11:47:36hesap çok yeni mi? büyük ihtimal bedavaları kullanmak için yeni hesap açıldığını algılıyor ve o hesaplara zin vermiyor. eski gmaillerimde sorun yokken yenilerin yüzde 50 sinde bu hatayı veriyor.
- 26-01-2026, 11:48:46Evet bir çok kişi bu sorunu yaşıyor Sorunun Çözümünü Kendi yaptığım tool aracı ile hallettim hesaba giriş yapmak yerine tokeni ile giriş yapıyorum sorun kalmıyor saçmalık resmen bir hocam tool ile yap diyince aklıma o gelmişti kullanmıyordum işe yaradı neyseki ama içindeki modeller sürekli error hatası veriyor artıkmistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2026, 11:49:26Yok pro aldığım kişisel hesaplarım 2012 hesapları 4 dü deakmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2026, 14:16:09Üyeliği durduruldubende hep Antigravity Manager ile login oluyorum refresh token dediginiz şey sanırım. düz login oldurmuyor zaten ama bunlada login olunca kota olsa bile kullandırmıyor bazen retry diyor free tierlarda özelikle böyle çareyi 1 year pro hesap açarak buldum böyle çeviricem sanırım bi 5-6 kere 5hour sonra 7day atıyor isteyen olursa satabilrim satış konusu ayarlıycamKAYSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle