• 26-01-2026, 07:41:51
    #10
    hesap değiştirirken cockpit tools kullan hocam
  • 26-01-2026, 11:34:05
    #11
    Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesap değiştirirken cockpit tools kullan hocam
    O şekilde düzeliyor mu ? Modem reseti vs işe yaramadı çünkü
  • 26-01-2026, 11:47:36
    #12
    hesap çok yeni mi? büyük ihtimal bedavaları kullanmak için yeni hesap açıldığını algılıyor ve o hesaplara zin vermiyor. eski gmaillerimde sorun yokken yenilerin yüzde 50 sinde bu hatayı veriyor.
  • 26-01-2026, 11:48:46
    #13
    mistarin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son iki update çok bozdu kendi tarayıcıda açıp DOM elementslerimi kontrol eder test bile ederdi şimdi tarayıcı asla açmıyor süreklide crash yiyor terminalde takılıyor anlamadım niye böyle oldu ne güzel gidiyorduk
    Evet bir çok kişi bu sorunu yaşıyor Sorunun Çözümünü Kendi yaptığım tool aracı ile hallettim hesaba giriş yapmak yerine tokeni ile giriş yapıyorum sorun kalmıyor saçmalık resmen bir hocam tool ile yap diyince aklıma o gelmişti kullanmıyordum işe yaradı neyseki ama içindeki modeller sürekli error hatası veriyor artık
  • 26-01-2026, 11:49:26
    #14
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesap çok yeni mi? büyük ihtimal bedavaları kullanmak için yeni hesap açıldığını algılıyor ve o hesaplara zin vermiyor. eski gmaillerimde sorun yokken yenilerin yüzde 50 sinde bu hatayı veriyor.
    Yok pro aldığım kişisel hesaplarım 2012 hesapları 4 dü de
  • 26-01-2026, 14:16:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    KAYSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bir çok kişi bu sorunu yaşıyor Sorunun Çözümünü Kendi yaptığım tool aracı ile hallettim hesaba giriş yapmak yerine tokeni ile giriş yapıyorum sorun kalmıyor saçmalık resmen bir hocam tool ile yap diyince aklıma o gelmişti kullanmıyordum işe yaradı neyseki ama içindeki modeller sürekli error hatası veriyor artık
    bende hep Antigravity Manager ile login oluyorum refresh token dediginiz şey sanırım. düz login oldurmuyor zaten ama bunlada login olunca kota olsa bile kullandırmıyor bazen retry diyor free tierlarda özelikle böyle çareyi 1 year pro hesap açarak buldum böyle çeviricem sanırım bi 5-6 kere 5hour sonra 7day atıyor isteyen olursa satabilrim satış konusu ayarlıycam