• 24-01-2026, 12:31:57
    #1
    Merhaba değerli forum üyeleri
    Forumda kodlama alanıyla ilgilenen çoğu kişi mutlaka Cursor kullanıyor. Peki niye bu kadar tercih ediliyor?
    Avantajları neler? Bilmediğim için soruyorum birkaç gün kullandım ama pek bir artısını göremedim.
  • 24-01-2026, 12:34:49
    #2
    hocam cursorda kullanabilir antigravity.google kullanabilirsiniz 2 IDE sistemi ben 2 sinide kullanıyorum düzgün bir şekilde işlem yaparsanız yapay zekaya pormptları gayet verimlilik alabilirsiniz. sadece mantıklı gidin ve dosya yedeklerınızı mutlaka alarak devam edın sorunsuz geliştirme yaparsınız ben oyun geliştiriyiroum ve 3 tane çoklu deva oyun yaptım tab ilk zamanlar tam olarak yapay zekaya hakim değilidim şimdi alıştığım için yapıyorum hoş oluyor keyifli
  • 24-01-2026, 12:35:07
    #3
    Valla bende anlamadım Windsurf daha iyi ben onuda fark ettim windsurf ben öyle çok kod yazmıyorum oralardan güvenmiyorum ama windsurf daha iyi hakkı yeniyor windsurfun -
    • muratshop
    muratshop bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-01-2026, 12:35:13
    #4
    🤖 Bot Engineer · Backend
    Peki sen neden veya nasıl cursor un en çok kullanıldığına ikna oldun
  • 24-01-2026, 12:35:47
    #5
    Cursor'u bıraktım 2 aydır sadece windsurf kullanıyorum, aynı amacı ikiside görüyor muhtemelen ama nedense windsurf daha bir sıcak geldi bana
  • 24-01-2026, 12:37:20
    #6
    Kiro

    arkadaşlar:/

    specs hazırlıyor.

    üstelik 500 kredi ücretsiz.
  • 24-01-2026, 12:38:59
    #7
    Eğer basit sistem geliştiriyorsan hepsi işini görüyor. Gerek yok. Ama geniş çaplı sistem geliştirdiğinde hepsi kafayı yiyor kodları bozuyor sistem tamamen gidiyor. Cursor özellikle opus 4.5 gpt5. 2 codex ile sorun yaşamıyorum
  • 24-01-2026, 12:39:10
    #8
    gözlemlediğim kadarıyla diyelim aşırı talep var
    sQlice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki sen neden veya nasıl cursor un en çok kullanıldığına ikna oldun
  • 24-01-2026, 12:40:33
    #9
    belki saçma olcak ama bilmediğim için soruyorum gemini canvasta yapıyo bunları