Merhaba değerli forum üyeleri
Forumda kodlama alanıyla ilgilenen çoğu kişi mutlaka Cursor kullanıyor. Peki niye bu kadar tercih ediliyor?
Avantajları neler? Bilmediğim için soruyorum birkaç gün kullandım ama pek bir artısını göremedim.
Neden Cursor Tercih Ediliyor?
19
●1.092
- 24-01-2026, 12:34:49hocam cursorda kullanabilir antigravity.google kullanabilirsiniz 2 IDE sistemi ben 2 sinide kullanıyorum düzgün bir şekilde işlem yaparsanız yapay zekaya pormptları gayet verimlilik alabilirsiniz. sadece mantıklı gidin ve dosya yedeklerınızı mutlaka alarak devam edın sorunsuz geliştirme yaparsınız ben oyun geliştiriyiroum ve 3 tane çoklu deva oyun yaptım
tab ilk zamanlar tam olarak yapay zekaya hakim değilidim şimdi alıştığım için yapıyorum hoş
oluyor keyifli
- 24-01-2026, 12:39:10
tab ilk zamanlar tam olarak yapay zekaya hakim değilidim şimdi alıştığım için yapıyorum hoş
oluyor keyifli