Merhaba değerli forum üyeleri
Forumda kodlama alanıyla ilgilenen çoğu kişi mutlaka Cursor kullanıyor. Peki niye bu kadar tercih ediliyor?
Avantajları neler? Bilmediğim için soruyorum birkaç gün kullandım ama pek bir artısını göremedim.