5 yıl bayağı uzun süre değiştirmekte fayda var
termal macun olarak thermal grizzly kryonaut veya noctua nt-h1 çok övülür ikisi de gayet iyi performans veriyor, arctic mx-5 de fiyat performans olarak güzel bir seçenek biraz daha uygun fiyatlı
uygularken ince bir tabaka sürmek yeterli fazla sıkma çok koy diye düşünme az ve düzgün yayılmış hali en iyisi
Çok kötü bir şey almadığınız sürece 2-3 derece fark ettirir çok abartı bir şey almanıza gerek yok. Arctic Mx-4 veya Mx-5 iş görür, sahte olmamasına dikkat edin.