• 23-01-2026, 12:46:18
    #1
    Kod yazdırırken yaklaşık 25 30 dk sonra aşırı kasma oluyor kodlar yavaş dökülüyor bilgisayarda kasma oluyor sizce bu normalmi
  • 23-01-2026, 12:47:22
    #2
    Raminizi çok kullanıyordur
  • 23-01-2026, 12:51:00
    #3
    fatbotter.com
    Sohbet büyüdükçe tarayıcının kullandığı ram miktarı artar. Arada bir tarayıcıyı kapatıp açmak da tarayıcının ram kullanım performansını iyileştirebilir.
  • 23-01-2026, 12:52:03
    #4
    Hocam anlık olarak ram kullanır bu tarz şeyler ram hızınız düşük kapasitede düşükse anlık donma, kasma yavaşlama olur ram nekadar hızlıysa ve bellek boyutu büyükse yapılan işlemler okadar rahat olur
  • 23-01-2026, 12:58:56
    #5
    Hocam valla 24gb RAM var bende aynı şekilde Bi süre yazdıktan sonra kopyalaya yapıştır bile olmuyor sürekli sayfa donuyor hatası
  • 23-01-2026, 14:00:29
    #6
    O tip durumlarda (kasınca) kurallar ve çalışmayı kopyalayıp yeni sohbet açıyorum. Yoksa devam eden sohbette resmen kilitliyor ekranı