• 22-01-2026, 13:17:44
    #1
    Merhaba
    Papara kurumsal hesabı olanlar sanırım papara pos kullanabiliyordu.
    Bu özellik geri açıldı mı?
    Şirket gerek mi?
  • 22-01-2026, 13:22:24
    #2
    Bence hiç Paparaya bulaşmayın özellikle şirketsiz açılıyor ise bile daha çok denetlenir bundan sonra
  • 22-01-2026, 13:24:52
    #3
    Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hiç Paparaya bulaşmayın özellikle şirketsiz açılıyor ise bile daha çok denetlenir bundan sonra
    Ne yapacağımı bilmiyorum 2 ay kullanıcaz shopier sonrası sorun.
    Chat GPT:
    PayU öneriyor.
  • 22-01-2026, 13:25:28
    #4
    💚 R10.NET 💚
    TCMB lisans iptali sonrası süreç belirsiz durumda, arkadaşların da dediği gibi bulaşmayın yada beklemede kalın.
  • 22-01-2026, 13:28:36
    #5
    iyzico iyi gibi hocam bir sorun yaşamadım
  • 22-01-2026, 13:42:07
    #6
    merthealt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyzico iyi gibi hocam bir sorun yaşamadım
    Sanal ürün hocam
  • 22-01-2026, 14:32:30
    #7
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanal ürün hocam
    Dijital ürün sıkıntı hocam, shopier bile kabul etmiyor artık