Merhaba
Papara kurumsal hesabı olanlar sanırım papara pos kullanabiliyordu.
Bu özellik geri açıldı mı?
Şirket gerek mi?
Papara Pos Açıldı Mı? | R10+
6
●258
- 22-01-2026, 13:22:24Bence hiç Paparaya bulaşmayın özellikle şirketsiz açılıyor ise bile daha çok denetlenir bundan sonra
- 22-01-2026, 13:24:52Ne yapacağımı bilmiyorum 2 ay kullanıcaz shopier sonrası sorun.Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Chat GPT:
PayU öneriyor. - 22-01-2026, 13:25:28TCMB lisans iptali sonrası süreç belirsiz durumda, arkadaşların da dediği gibi bulaşmayın yada beklemede kalın.
- 22-01-2026, 14:32:30Dijital ürün sıkıntı hocam, shopier bile kabul etmiyor artıkİbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
