Davetiye kodumu neden alamıyorum? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Davetiye kodumu neden alamıyorum?
3
●
116
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Davetiye kodumu neden alamıyorum?
21-01-2026, 17:09:36
#1
Canaras
Davetiyeye tıkladığımda böyle hir şey çıkıyor bu nedir? Herhangi bir yanlış işim olmadi ama çözemedim yani
21-01-2026, 17:10:35
#2
mertckr
Aynı sorun bende de mevcut. +
21-01-2026, 17:10:59
#3
LUNAJANS
Kurumsal PLUS
Şuan herkes üyelik açık o yüzden büyük ihtimalle
21-01-2026, 17:11:00
#4
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Merhabalar, şu an için davetiyesiz üyelik sistemi aktif olduğundan dolayı davetiye paneli geçici olarak pasif konumundadır.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler