• 21-01-2026, 15:25:35
    #1
    Tamamen ibandan mı yapılıyor yoksa nakit çekip mi götürmemiz lazım? kapalıçarşıdan alacağım.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Çoğu kuyumcuda nakit sıkıntısı var, nakit çekip götürürseniz seve seve alacaklardır.
      Bunun haricinde yine çoğu kuyumcuda ister kredi kartı, ister iban geçiyor.
  • 21-01-2026, 15:32:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ibanı boşverde 6.700 olmuş gram 6.300 den aldım diye salak diyordum kendime ben
  • 21-01-2026, 15:32:53
    #3
    WAX DIGITAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ibanı boşverde 6.700 olmuş gram 6.300 den aldım diye salak diyordum kendime ben
    İbanı niye boşvereyim altın alacağım soru soruyorum
  • 21-01-2026, 15:34:29
    #4
    Takip
  • 21-01-2026, 15:34:53
    #5
    hocam gümüş alın gümüş 2 günde 15 20 tl artış yapıyor
  • 21-01-2026, 15:56:59
    #6
    Adam soru sormuş sorunun cevabindan başka herşey var. Havale ile alabilirsin hocam ben alıyorum kapalı çarşıda da verirler heralde
  • 21-01-2026, 15:58:16
    #7
    setoshome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam soru sormuş sorunun cevabindan başka herşey var. Havale ile alabilirsin hocam ben alıyorum kapalı çarşıda da verirler heralde
    Valla garip bir foruma dönüştü burası dediğiniz gibi istediğim cevap hariç her türlü farklı konulardan cevap var. Teşekkürler konuyla alakalı cevap yazdığınız için.
  • 21-01-2026, 16:10:08
    #8
    hocam nakitte alırsın havale ilede.
  • 21-01-2026, 16:15:52
    #9
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nakitte alırsın havale ilede.
    Normalde devamlı aldığım bir yer vardı ibandan normalde yasak sen nakit getir dediler o yüzden sordum.