• 21-01-2026, 14:05:36
    #1
    Merhaba,

    Subaru Forester XT 240HP kullanan var mı?
    2013 - 2014 model araba 1.5-1.6M fiyat aralığında 120-180 Bin KM arasında sorun çıkarır mı? Masraf açar mı acaba

    Bu kadar para verip eski arabaya binmeye değer mi?
  • 21-01-2026, 14:15:39
    #2
    Buna degil ama bu segmente çok bindim saglam araclar. Yol konforu felanda gayet iyi. X5 den c180 den iyi yani aynı yola hepsiyle gittim.
  • 21-01-2026, 14:18:52
    #3
    servis ve parça kısmını dikkate almanızı öneririm. bizde boxer motorlu subaru vardı. Ustası 1tane var o da keyfe keder bakarım müsait olunca demişti
  • 21-01-2026, 14:23:59
    #4
    Yedek Parçaları çok fazla yok. Ayrıca hatırladığım kadarıyla Boxer tip bir motoru vardı, ustaları pek fazla yok ülkemizde. O konular harici Canavar bir makine, hatta çocukluktan beri hayalimdir bir Impreza, BRZ'ye binmek